Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  KTM accelereaza in 2025: Peste 100.000 de motociclete vandute la nivel global in primul semestru

KTM accelereaza in 2025: Peste 100.000 de motociclete vandute la nivel global in primul semestru

3 minute
KTM accelereaza in 2025: Peste 100.000 de motociclete vandute la nivel global in primul semestru

Mattighofen – iulie 2025 – KTM revine in forta pe piata, incheind primele sase luni ale anului 2025 cu peste 100.000 de motociclete vandute catre clienti finali din intreaga lume, confirmandu-si astfel pozitia de lider in industria globala a motocicletelor.

Conform datelor oficiale, KTM a livrat 50.286 de unitati catre distribuitori si importatori, iar 100.391 de motociclete au ajuns direct la utilizatorii finali, depasind estimarile interne ale companiei. Acest rezultat consolideaza reputatia KTM ca brand de incredere, recunoscut pentru inovatie, performanta si pasiunea comunitatii de motociclisti.

Cerere ridicata pentru toate marcile la nivel mondial
Interesul pentru gama de motociclete KTM ramane ridicat in toate regiunile lumii. Cresterea cererii reflecta atat forta brandului, cat si legatura puternica dintre KTM si fanii sai.

„Ultimele sase luni ne-au demonstrat ca sustinerea comunitatii moto pentru KTM ramane neclintita,” declara CEO-ul Gottfried Neumeister. „Secretul succesului nostru consta in spiritul inovator, experienta tehnica si pasiunea care ne definesc. Peste 100.000 de motociclete vandute intr-o perioada provocatoare arata ca modelele noastre sunt apreciate la nivel global si ca suntem din nou pe drumul cel bun.”

Stocuri optimizate si lanturi de aprovizionare repornite
Vanzarile solide din prima jumatate a anului au permis KTM sa reduca semnificativ stocurile si sa reactiveze eficient lantul global de aprovizionare. Rezultatul: livrari mai rapide, satisfactie crescuta pentru dealeri si o eficienta operationala imbunatatita.

KTM angajeaza: campanie activa de recrutare in Austria si la nivel international
Pe fondul expansiunii, KTM isi extinde echipa, cautand specialisti si manageri pasionati in toate locatiile – cu un accent deosebit pe sediul central din Austria Superioara.

„Ultimele luni ne-au aratat ca oamenii nostri sunt cheia puterii noastre,” subliniaza Neumeister. „KTM se afla din nou pe o traiectorie ascendenta si suntem in cautarea unor profesionisti entuziasti care vor sa contribuie activ la dezvoltarea brandului. Oferim un mediu international, suport complet pentru relocare si o oportunitate reala de a face parte dintr-o poveste globala de succes.”

Satisfactia clientului si calitatea – prioritati strategice
KTM priveste cu incredere spre viitor, concentrandu-se pe satisfactia clientilor, calitate superioara si succes sustenabil pe termen lung. Ascultarea activa a nevoilor comunitatii moto devine esentiala in strategia de dezvoltare.

Prin initiative precum „Orange Blood” si programul participativ „Orange Board”, KTM isi implica direct clientii in procesul decizional. Din peste 5.000 de aplicatii, au fost selectati 15 membri care ofera feedback direct managementului si contribuie cu idei relevante despre tendintele din industrie si viitoarele produse.

In plus, noul Dealer Excellence Center sprijina reteaua globala de dealeri si contribuie la consolidarea loialitatii clientilor.

„Daca punem clientul in centrul tuturor actiunilor noastre si ne concentram pe calitate si diferentiere, acest lucru se va reflecta, fara indoiala, in succesul economic viitor al companiei,” incheie Neumeister.