Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Kawasaki optimizeaza motocicletele Ninja ZX-10R si Ninja ZX-10RR pentru sezonul 2023

Kawasaki optimizeaza motocicletele Ninja ZX-10R si Ninja ZX-10RR pentru sezonul 2023

2 minute
Kawasaki optimizeaza motocicletele Ninja ZX-10R si Ninja ZX-10RR pentru sezonul 2023

Producatorul japonez abordeaza in verva sezonul 2023 cu o Ninja ZX-10R optimizata si schimbari tehnice radicale pentru castigatoarea Campionatului Mondial de Superbike, Ninja ZX-10RR.

Pentru modelul Ninja ZX-10R indragit atat de riderii de strada, cat si de entuziastii circuitelor, un update important consta in cresterea puterii la 213 CP cu ajutorul inovatiei Ram Air.
In termeni de aerodinamica si tehnologie derivata din lumea WorldSBK, ZX-10R pastreaza aripioarele integrate pentru forta aerodinamica si precizie la viraje, precum si cooler-ul de ulei racit cu aer dezvoltat de Kawasaki Racing Team.

Un ansamblu de sisteme de asistenta pentru rider, gratie integrarii unei unitati Bosch IMU, acopera toate aspectele legate de controlul vehiculului inclusiv managementul virajelor, S-KTRC controlul sport al tractiunii, franarea integrata si controlul la franare al motorului, plus moduri de putere selectabile, cruise control electronic si un schimbator de viteze rapid. Riderii pot conecta smartphone-ul la ecranul color TFT utilizand aplicatia Rideology App.

Cu un motor care include actionarea supapei printr-o simpla apasare (tehnologie partajata cu modelul motocross KX450), pilotul motocicletei Ninja ZX-10R se poate baza pe acuratetea supapelor electronice de acceleratie, in timp ce feedback-ul de riding si precizia ca de curse sunt furnizate prin BFF-ul SHOWA (Furca fata) pe fata, iar sarcinile suspensiei spate sunt rezolvate de suspensia spate orizontala cu Showa BFRC lite.

Pentru echipele de racing, Ninja ZX-10RR a fost in centrul atentiei de la introducerea sa in gama de motociclete Kawasaki. Vestea cea mai importanta pentru 2023 este legata de sistemul de admisie VAI (Variable Air Intake). Inclus in airbox, sistemul VAI optimizeaza performanta la turatii inalte si medii. O aditie binevenita, alaturi de partile Pankl si jantele Marchesini. Pentru a activa caracteristica VAI, pilotii vor avea nevoie de anumite componente racing, inclusiv un race-kit ECU. VAI nu este activat ca standard si nu este disponibil pentru riderii care doresc sa utilizeze motocicleta Ninja ZX-10RR pe drumuri publice.