Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Voge a introdus RR500S, o noua motocicleta sport cu patru cilindri din clasa 500cc

Voge a introdus RR500S, o noua motocicleta sport cu patru cilindri din clasa 500cc

4 minute
Voge a introdus RR500S, o noua motocicleta sport cu patru cilindri din clasa 500cc

VOGE, brandul premium de motociclete al companiei Loncin, a prezentat oficial mult asteptatul RR500S – un sportbike cu patru cilindri si cilindree medie, care promite sa agite competitia in segmentul 500cc. Modelul este disponibil in doua versiuni – Standard Edition si Lingfeng Edition, fiind pozitionat drept „puterea care cucereste muntii”, combinand tehnologia avansata cu accesibilitatea in utilizare.

 

 

Motor de turatie inalta, dar flexibil pentru utilizarea zilnica

Noul RR500S este echipat cu un motor in linie cu patru cilindri, racit cu lichid, de 475 cmc, capabil sa livreze 76 CP la 12.500 rpm si un cuplu maxim de 47 Nm la 11.000 rpm. Cu un limitat de turatie la 14.000 rpm, motorul subliniaza ADN-ul sau sportiv, dar ofera si 80% din cuplu disponibil de la 5.000 rpm, ceea ce il face usor de exploatat atat pe drumurile de munte, cat si in naveta zilnica. Voge anunta o viteza maxima de peste 200 km/h (136 mph), ceea ce il plaseaza in topul clasei sale.

 

 

Elemente tehnice importante:

Distributie cu finger-follower pentru performante la turatii inalte.

Arbore cotit forjat si componente tratate DLC pentru rezistenta.

Admisie ram-air pentru un plus de putere la viteze mari.

Sistem de evacuare cu supapa variabila controlata de pilot – sunet agresiv pe drum deschis, discret in oras.

Aceasta functie de evacuare este rar intalnita: cu o simpla apasare de buton, motocicleta isi poate transforma complet caracterul sonor.

 

 

Sasiu echilibrat si componente de incredere

RR500S din familia de motociclete VOGE foloseste un cadru din otel cu sectiune frontala tubulara, combinat cu un brat oscilant din aluminiu turnat si un echilibru 50:50 al masei. Furca fata inversata (USD), cu unghi de 24°, si ampatamentul de 1385 mm ofera stabilitate si manevrabilitate, in timp ce greutatea de 192 kg la plin asigura un comportament sigur pe sosea.

Franele sunt semnate de Nissin, cu etriere radiale cu patru pistoane, asistate de electronica moderna. Standard Edition vine cu ABS pe doua canale, control al tractiunii, launch control si quickshifter, iar Lingfeng Edition adauga cornering ABS, amortizor de directie si monitorizarea presiunii in pneuri – dotari rare in segmentul sub-500cc.

 

 

Design sculptural si agresiv

Voge descrie RR500S drept o motocicleta cu un design „sculptural”, cu forme geometrice complexe si carene stratificate care transmit agresivitate si unicitate. Aceasta abordare ridica costurile de productie, dar diferentiaza modelul de rivalii din aceeasi clasa.

 

Dezvoltat impreuna cu motociclistii

De la premiera din noiembrie 2024, RR500S a trecut printr-un program de testare de sase luni, la care au participat jurnalisti, rideri si utilizatori timpurii. In cadrul programului „Angel User”, Voge a ajustat raspunsul acceleratiei, logica ABS-ului, feedback-ul suspensiei si chiar unghiul cricului lateral. Acest proces confirma filosofia brandului de a pune accent pe perfectionarea pe termen lung si co-crearea cu utilizatorii.

Loncin si experienta globala ofera credibilitate

Desi Voge nu este inca prezent pe piata din SUA, brandul este deja bine reprezentat in Europa, Asia si America Latina, in tari precum Costa Rica, Argentina, Chile si Republica Dominicana. Sprijinul companiei-mama Loncin, partener de peste 20 de ani al BMW pentru motoare si scutere, garanteaza fiabilitate si know-how tehnic.

Concluzie: un competitor puternic in clasa sport 500cc

Noul Voge RR500S depaseste statutul de simplu sportbike de cilindree medie. Cu motorul sau de turatie inalta cu patru cilindri, sasiu modern, evacuare reglabila si dezvoltare alaturi de comunitatea de rideri, ofera o combinatie rara de emotie sportiva si versatilitate practica.

In segmentul tot mai competitiv al motocicletelor sport cu patru cilindri de 500cc, RR500S incearca sa se impuna ca un model ce ofera distractie controlabila si performanta reala. Daca va deveni sau nu un succes comercial ramane de vazut – insa un lucru e cert: RR500S a atras deja atentia comunitatii moto la nivel global.