Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Review Indian Chief Dark Horse 2019

Review Indian Chief Dark Horse 2019

2 minute
Review Indian Chief Dark Horse 2019

Putere. Look agresiv. Atitudine indrazneata

Modelul Chief Dark Horse din gama de motociclete Indian 2019 este rezultatul combinatiei intre puterea bruta cu un stil unicat inspirat de modelele old-school. Pretutindeni, acest cruiser 1800cc va intoarce priviri admirative datorita dotarilor si finisajelor premium imbinate cu o schema atragatoare si eleganta pe negru. Designul include elemente clasice si originale Indian Motorcycle pentru o imagine premium impunatoare.

Aspectul agresiv al motocicletei Indian Chief Dark Horse ’19 este indreptatit prin motorizarea excelenta: motorul Thunder Stroke® 111 V-Twin este capabil sa livreze o experienta de riding palpitanta in special pe distante lungi, fiind potrivit si pentru iesirile zilnice pe strazile orasului. Motocicleta producatorului american furnizeaza de asemenea un cuplu maxim 151 Nm / 3000 RPM.

Printre cele mai importante caracteristici ale sale mentionam echiparea cu sistemul de evacuare split dual crossover ce creeaza o nota sonora puternica, deosebita. Din punct de vedere al manevrabilitatii, motocicleta Indian de fata se remarca prin urmatoarele dotari: cutie de viteze cu 6 trepte si raporturi de transmisie optimizate, cruise control, plus 3 moduri de pilotare – Tour, Standard, Sport.

Un avantaj il constituie si rezervorul de combustibil de capacitate mare de 20.8L pentru autonomie optima si distractie maxima cu un singur plin.

De asemenea, Chief Dark Horse dispune de instrumentar de bord complet si modern cu toti indicatorii legati de parametrii de functionare.

Schema de culoare: Thunder Black Smoke

Specificatii tehnice

– motor Thunder Stroke 111 de ultima generatie, pe injectie, 1811cc, cuplu maxim 151 Nm / 3000 RPM
– cutie de viteze cu 6 trepte si raporturi de transmisie optimizate
– suspensie fata cu furca telescopica, cursa 119mm
– suspensie spate cu monoamortizor, cursa 94mm
– frana fata cu 2 discuri flotante 300mm, 2 etriere cu 4 pistoane, ABS
– frana spate cu 1 disc flotant 300mm, etrier cu 2 pistoane, ABS
– anvelopa fata 130/90B16 73H
– anvelopa spate 180/65B16 81H
– roti 16″ x 3.5″ fata / 16″ x 5″ spate
– evacuare split dual crossover cu o nota sonora puternica
– rezervor de combustibil de 20.8L pentru autonomie optima
– cadru din aluminiu cu cutie de aer integrata si de greutate redusa
– cruise control
– pornire fara cheie
– sa vinyl
– instrumentar de bord complet si modern cu toti indicatorii legati de parametrii de functionare
– design black-out cu elemente de design clasice si originale Indian Motorcycle pentru o imagine premium impunatoare
– 3 moduri de pilotare: Tour, Standard, Sport
– ghidon cu cablare interna.