Acasă > Stiri  >  Lineup-ul 2018 Can-Am Defender

Lineup-ul 2018 Can-Am Defender

5 minute
Lineup-ul 2018 Can-Am Defender

Can-Am, un adevarat lider care aduce inovatia pe piata offroad, creeaza o experienta complet noua de pilotare prin lansarea familiei de vehicule side-by-side Defender. Noul si agresivul Defender X mr HD10, cu design special conceput pentru noroi si diferential fata Smart- Lok™, se poate aventura pe terenuri greu de accesat. Se poate afirma ca linia 2018 Can-Am Defender XT-P HD10 a fost proiectata pentru o gama diversificata de sarcini solicitante. Modelul sportiv Defender a fost in mod specific imbunatatit pentru a aborda orice operatiuni de lucru cu incredere si pentru a fi un mijloc de transport eficient pe orice traseu.

Defender X mr HD10

UTV-ul agresiv Defender X mr HD10 este construit din fabrica pentru a intampina dificultatile traseelor pline de noroi si apa adanca, unde forta de tractiune si cuplul sunt extrem de solicitate.

Autentic monstru de namol, Defender-ul nu numai ca subliniaza suprematia brandului Can-Am in aceasta categorie, dar face acest lucru pe baza stilului unic si ingineriei performante. Vehiculul 4×4 offroad Defender X mr HD10 este disponibil fie cu un finisaj galben Sunburst Yellow, fie pe negru (varianta Carbon Black) sau in varianta premium Mossy Oak Break-Up Country camo.

Dispozitivul de ultima generatie Smart-Lok si anvelopele de noroi ITP Cryptid de 30 de inci (76,2 cm), cuplate la motorul existent de 72 CP Rotax V-twin HD10 si transmisia durabila PRO-TORQ ofera niveluri de aderenta fara precedent si un control sigur pe portiunile inecate in namol. Diferentialul Smart-Lok include doua moduri – Trail si Mud pentru o mai buna abordare si o adaptare ingeniosa a terenului.

Motor Rotax V-Twin

Modelele din gama Can-Am Defender XT-P sunt alimentate de un motor multi-talentat. Rotax HD10 V-Twin de 72 de cai este adaptat pentru munca serioasa, dar ofera si un cuplu de 61 lb-ft si un cuplu de varf la turatii reduse pentru uz recreativ.

Motorul V-Twin este amplasat in partea din spate a sasiului Defender pentru a reduce zgomotul, caldura in cabina, dar si pentru a imbunatati accesul si a reduce vibratiile.

Inginerii Can-Am au colectat informatii si feedback de la utilizatori, in scopul de a crea o platforma convenabila pentru servicii, pentru a imbunatati accesul la componente si usurinta intretinerii. Pilotul dispune de acces facil sub capota frontala, putand verifica mai usor recipientul pentru lichidele de frana, sigurantele si conectorul de diagnosticare. La partea din spate, elementele critice, cum ar fi compartimentul pentru motor, joja de ulei, filtrul de aer, CVT, transmisia si lichidul de racire, sunt de asemenea simplu de accesat datorită posibilitatii largi de deschidere. Totodata, si alte componente critice, cum ar fi bateria, bucse, orificii de scurgere si curatare sau becuri de iluminat au fost poziționate strategic pentru a permite accesul rapid.

Defender este extrem de capabil in offroad fiind in plus un “cal de munca” legitim care foloseste un sasiu de inalta precizie si este in concordanta cu camioanele moderne de tip pick-up. Inginerii Can-Am au supus UTV-ul Defender unui ciclu riguros de teste, atat pe timp de iarna, cat si in plin sezon de vara pentru a-i verifica performantele si caracterul utilitar.

Noul standard in industrie este sistemul diferential de blocare frontala cu tehnologie Smart-Lok, controlat electronic, care asigura tractiune maxima si sporeste manevrabilitatea in special pe terenuri dificile. Sistemul Smart-Lok, dezvoltat in colaborare cu TEAM Industries, duce inteligenta integrata la un nou nivel si permite ajustari pe loc. Diferentialul se poate bloca, respectiv debloca indiferent de viteza, fapt ce ii permite riderului sa se concentreze asupra traseului. Smart-Lok ofera moduri inteligente pentru diferite conditii de calatorie. Creierul care controleaza aceasta tehnologie de varf este modulul frontal diferential, capabil sa culeaga date de la sase parametri-cheie ai vehiculului: analizeaza viteza rotii din fata pe ambele parti, unghiul de directie, pedala de acceleratie, pozitia angrenajului, cuplul motorului si viteza vehiculului. in funcție de datele culese si setarile Smart-Lok, servomotorul va declansa instantaneu blocarea diferentialului frontal. Modul MUD a fost proiectat pentru a facilita o tractiune superioara pe noroi. Riderul are optiunea de a alege intre patru moduri: 2 × 4/4 × 4 complet blocat / 4 × 4 MUD si 4 × 4 TRAIL. Setarile prestabilite MUD si TRAIL sunt concepute pentru a spori experienta off-road si pentru a se preta terenului, conditiilor si cerintelor specifice. Echipa de ingineri Can-Am a cautat sa optimizeze modelele Defender prin includerea sistemului electronic de franare (Electronic Braking System-EBS) pentru toate cele patru roti, cu obiectivul de a asigura un control si o tractiune superioare.

Modelele de UTV-uri Can-Am Defender sunt prevazute cu sistem de suspensii cu arc dublu A-Arm proiectat pentru a garanta un control mai bun si o manevrabilite sporita la navigarea pe teren noroios si pe trasee accidentate.

Suspensia din spate TTA, proiectata special pentru uz utilitar si in scop recreativ, favorizeaza o plimbare lina inclusiv in conditii mai grele. TTA-HD a modelului Defender poarta mai multe bucse decat unele unitati competitive si este, in plus, mai mare atat pe sasiu cat si pe articulatie, rezultand de aici o configuratie mai durabila. In plus, dotarea cu suspensie TTA-HD se bazeaza pe prezenta placii de uzura amplasate intre suspensie si sasiu, prevenind o posibila frecare directa intre cele doua componente. Toate acestea reflecta o miscare mai controlata a rotii in timpul pilotarii si contribuie la o longevitate sporită. Sistemul include, de asemenea, o bara de comanda externa detasabila ce serveste pentru marirea tractiunii si realizarea transferului puterii la sol atunci cand este necesar.

Rezervorul ofera o autonomie de 40L, suficient pentru munca sau pura distractie in offroad.

Standard pe platforma Defender XT-P, sistemul DPS aflat la a doua sa generatie este perfect adaptat aplicatiilor utilitare, oferind simultan cadrul perfect pentru utilizarea in scopuri recreative.

Moduri: Eco, Normal si Work.

Alte caracteristici: suspensie frontala cu brat dublu si socuri FOX 2.0 reglabile, ce ofera rezistenta la muncile grele si diverse aplicatii sportive. Sistemul este conceput pentru a asigura manevrabilitate si un control previzibil inclusiv pe teren dificil.