KTM 890 SMT redefineste experienta moto, combinand agilitatea tipica Supermoto cu confortul necesar pentru calatorii lungi. Creat pentru motociclistii care isi doresc echilibrul ideal intre performanta pe asfalt si capacitate de touring, acest model se impune ca lider in categoria sport-touring de greutate medie. Cu ADN-ul sau inspirat din curse, KTM 890 SMT livreaza putere pura, precizie si performanta fara compromis.
Performanta remarcabila
KTM 890 SMT aduce spiritul Supermoto intr-o platforma de touring. Motorul bicilindric in linie, de 889 cm³, cu 4 timpi, genereaza 100 Nm cuplu, oferind acceleratie rapida si control total pe orice tip de traseu. Cutia de viteze cu 6 trepte asigura schimbari fluide, in timp ce sistemul de racire cu lichid mentine performanta optima chiar si in conditii extreme.
Dotat cu BOSCH EMS si tehnologie Ride-by-Wire, motorul, lubrifiat cu MOTOREX Power Synth SAE 10W-50, raspunde instant la accelerare, livrand puterea in mod constant si precis – exact ceea ce te astepti de la un KTM autentic.
Manevrabilitate si control impecabil
Sasiul din otel crom-molibden al KTM 890 SMT foloseste motorul ca element structural pentru rigiditate maxima si feedback direct. Suspensia WP APEX de 43 mm fata si amortizorul spate WP APEX Monoshock, ambele cu cursa de 180 mm, echilibreaza confortul cu dinamica sportiva.
Subcadrul din aluminiu usor, vopsit electrostatic, mentine greutatea totala la doar 194 kg (fara combustibil). Cu un ampatament de 1502 mm si roti de 17” echipate cu anvelope Michelin PowerGP, KTM 890 SMT garanteaza manevrabilitate precisa, aderenta excelenta si siguranta la viteze mari.
Sistem de franare de top
KTM 890 SMT beneficiaza de frane performante: discuri duble frontale de 320 mm cu etriere radiale cu 4 pistoane si un disc spate de 260 mm cu etrier flotant cu 2 pistoane, toate marca J.JUAN.
ABS-ul 9.3 MP cu unitate de masura inertiala pe 6 axe (6D IMU) permite franarea in viraj cu stabilitate maxima. Modul Supermoto ABS permite blocarea controlata a rotii spate, mentinand ABS-ul activ pe fata – ideal pentru cei pasionati de stilul Supermoto autentic.
Tehnologie si control electronic
Sistemele electronice KTM aduc siguranta si performanta in orice situatie. KTM Motorcycle Traction Control (MTC) utilizeaza senzorul 6D pentru a preveni derapajele rotii spate si ridicarea necontrolata a rotii fata, asigurand acceleratie stabila si control total.
Modurile de condus ajustabile (Ride Modes) adapteaza raspunsul motorului si nivelul de tractiune pentru autostrada sau trasee montane. Quickshifter+, Cruise Control si Demo Mode completeaza experienta de condus, permitand explorarea completa a functiilor motocicletei in primii 1.500 km.
Confort pentru calatorii lungi
Saua monobloc in stil Supermoto ofera libertate de miscare si confort atat pentru pilot, cat si pentru pasager. Rezervorul de 15,8 litri, ergonomic, asigura control optim in viraje, iar garda la sol de 227 mm si inaltimea seii de 860 mm ofera o pozitie de pilotaj dominanta si vizibilitate excelenta.
Design agresiv si aerodinamic
Inspirat de KTM 450 SMR, designul cu aripa dubla include un deflector superior si unul inferior pentru protectia furcilor. Panourile laterale si spoilerele mai late imbunatatesc manevrabilitatea, reduc uzura seii si pastreaza aspectul sportiv caracteristic KTM. Deflectorul aerodinamic scurt ofera protectie optima impotriva vantului fara a compromite estetica agresiva.
Conectivitate si tehnologie moderna
Display-ul TFT color de 5” ofera o vizibilitate excelenta si interfata intuitiva, cu grafica dinamica. Sticla anti-reflexie si anti-zgariere garanteaza claritate maxima in orice conditii.
Prin conectivitatea optionala KTMconnect, motocicleta se integreaza cu navigatia Turn-by-Turn+, muzica, apeluri telefonice si KTM Roadside Assistance direct pe ecranul TFT.
Lider in segmentul sport-touring mediu
KTM 890 SMT combina agilitatea Supermoto, confortul touring si tehnologia de ultima generatie, fiind alegerea ideala pentru motociclistii care cauta o experienta de condus pura si intensa. Cu greutate redusa, control electronic avansat si performanta sportiva, acesta stabileste noi standarde in categoria sport-touring de greutate medie.




