Acasă > Stiri  >  Familia snowmobilelor BRP Lynx – modele si tehnologii noi in 2018

Familia snowmobilelor BRP Lynx – modele si tehnologii noi in 2018

2 minute
Familia snowmobilelor BRP Lynx – modele si tehnologii noi in 2018

Noua platforma RADIEN a snowmobilelor BRP LYNX va duce experienta dumneavoastra la un nivel superior de distractie. Cadrul inclinat si o sa si rezervor inguste asigura o pozitie confortabila la condus si o miscare lejera. Cadrul scurt reduce franarea la viraje si sarituri. Suspensia spate PPS Radien DS ofera un nou design, un joc bun la deniverlari si 2,4kg mai putin in comparatie cu PPS2 DS. Spatele deschis nu impiedica evacuarea zapezii, iar aparatoarea spate ajuta la racirea naturala prin imprastierea zapezii inspre cadru.

Snowmobil BRP Lynx

BOONDOCKER DS 850 E-TEC

Renunta la compromisuri si condu un BoonDocker DS. Modelul BoonDocker este construit pentru zapada moale si teren dificil si promite sa indeplineasca cerintele si celui mai pretentios pilot.

Are un motor Rotax 850 E-Tec, distanta intre skiuri 921mm, amortizoare fata KYB 36, spate KYB 46.

Noul motor 850 E-Tec este cel mai puternic motor in 2 timpi din industrie. Scoate 165 cai putere in timp ce are o eficienta excelenta a combustibilului si manevrabilitatii.

Suspensia fata LFS ofera mai mult control si stabilitate. Ea este cu 300g mai usoara decat inainte, in timp ce socurile sunt mai bine absorbite prin jocul mai larg al suspensiei si garda mai ridicata de la sol.

XTRIM RE 850 E-Tec

Xtrim RE este un snowmobil crossover a carui performanta pe partie si in afara ei te va fascina.

Suspensia a fost calibrata pentru zapada adanca. Lungimea lui este de 3500mm, are motor Rotax 850 E-Tec, amortizoare fata KYB 40 HLCR, spate si centru KYB 46 HLCR. Suspensia spate PPS2-3500 aduce sportivitate vehiculului, iar lungimea de 3487mm il ajuta sa faca viraje stranse si sa se miste fara probleme prin zapada inalta.

Snowmobil BRP Lynx

RAVE RE

Snowmobilele Lynx Rave RE au fost create pentru curse, iar succesul lor la teste si in competitii este dovada performantei lor inalte.

Suspensia este calibrata pentru enduro, are amortizoare fata KYB 40 HLCR, spate si centru KYB 46 HLCR, motor Rotax 850 E-Tec, skiuri Blade XC, cu 2200g mai usoare decat clasicele skiuri Blade. Manevrabilitatea vehiculului este una excelenta, fara prea mult efort depus. Saua Rave este una sportiva si confortabila, mai ingusta inspre fata si mai lata in spate si destul de moale pentru drumuri lungi si incercate.

Care dintre cele 3 modele te-ar incanta pentru un drum la munte iarna aceasta?