Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  CFMOTO CLASSICS aduce fanii mai aproape de brand prin experiente unice

CFMOTO CLASSICS aduce fanii mai aproape de brand prin experiente unice

4 minute
CFMOTO CLASSICS aduce fanii mai aproape de brand prin experiente unice

Inima evenimentului CFMOTO CLASSICS CHINA VISIT a batut la sediul central al CFMOTO din Hangzhou, China. Peste 80 de participanti – printre care detinatori de CFMOTO ORV, jurnalisti si aproape 30 de distribuitori din mai mult de 15 tari – s-au adunat pentru a descoperi brandul de aproape. Acest eveniment a oferit nu doar acces la produsele CFMOTO, ci si oportunitatea de a intelege valorile, istoria si angajamentul companiei fata de comunitatea globala de clienti.

CFMOTO CLASSICS – campania care construieste comunitatea

Campania CFMOTO CLASSICS, desfasurata timp de sase luni, a invitat peste doua milioane de fani si clienti sa isi impartaseasca experientele si legatura cu brandul prin social media. Cei mai inspirati participanti au fost invitati la Hangzhou pentru un eveniment exclusiv, oferindu-le sansa de a explora sediul central si procesele avansate de productie. Scopul CFMOTO a fost clar: apropierea brandului de utilizatori si celebrarea comunitatii globale.

Vizita in fabricile CFMOTO – tehnologie si inovatie

Evenimentul a inclus tururi complete ale fabricilor si centrelor de cercetare-dezvoltare. Participantii au putut vedea procesul de fabricatie al vehiculelor CFMOTO, de la liniile de asamblare automatizate pana la verificarea stricta a calitatii. Spatiile mari, dotarile de ultima generatie si organizarea logistica au impresionat vizitatorii, oferindu-le o perspectiva unica asupra modului in care CFMOTO combina designul inovator cu fiabilitatea vehiculelor ORV.

CFMOTO detine unitati de productie si R&D in China, Europa, SUA, Mexic si Thailanda si colaboreaza cu peste 7000 de dealeri in mai mult de 100 de tari, consolidandu-si pozitia de lider global in industria moto si off-road.

Test drive-uri si experiente off-road

Unul dintre cele mai apreciate momente ale evenimentului a fost testarea vehiculelor. Participantii au condus modele precum UFORCE U6 EV, un vehicul electric cu tehnologie inteligenta si manevrabilitate superioara, si UFORCE U10 PRO HIGHLAND, un UTV CFMOTO premium care redefinește standardele de confort si performanta. De asemenea, TERROX 1000, din sub-brandul GOES, a demonstrat rezistenta si puterea in conditii extreme.

O surpriza deosebita a fost prezentarea noilor modele ATV, care a adaugat o doza suplimentara de entuziasm si a creat momente memorabile pentru toti participantii. Test drive-urile au fost mai mult decat experiente tehnice – ele au consolidat legatura emotionala dintre utilizatori si brand, demonstrand filosofia CFMOTO de “fiabilitate fara compromisuri”.

Povesti ale comunitatii globale

Evenimentul a inclus o sectiune speciala dedicata impartasirii de povesti si experiente personale. Participantii au venit din diferite colturi ale lumii si au povestit cum vehiculele CFMOTO le-au schimbat viata, de la recreere la activitati profesionale.

Un exemplu este Tom din Canada: “Pentru mine, condusul reprezinta libertate si relaxare. Este modul prin care ma reconectez cu prietenii si le arat copiilor mei aventuri noi.”

Sun din China a vorbit despre revenirea la activitate dupa o accidentare: “CFMOTO ORV mi-a redeschis usa catre pasiunea pentru off-road. Experienta a fost uimitoare.”

Un cuplu din Cehia, Lucie si Radomir, au calatorit cu 5 modele diferite CFMOTO prin 13 tari: “Cand drumul se termina pentru altii, aventura noastra abia incepe cu ATV-urile noastre.”

Lauri din Estonia a folosit vehicule CFMOTO timp de aproape doua decenii si va reprezenta comunitatea CFMOTO CLASSICS la expozitia EICMA 2025 din Milano. Experienta sa reflecta perfect conceptul de fiabilitate fara compromisuri promovat de brand.

Romain din Franta a marturisit ca legatura cu modelul CFORCE 820 l-a determinat chiar sa-si aduca fratele in familia CFMOTO: “CFMOTO nu inseamna doar vehicule, ci si comunitate si prietenie. Asta imi place cel mai mult.”

CFMOTO – mai mult decat vehicule, o comunitate globala

CFMOTO CLASSICS CHINA VISIT a demonstrat ca brandul inseamna mai mult decat tehnologie si design: este vorba despre oameni si experiente comune. Test drive-urile, povestile si interactiunile au consolidat ideea ca CFMOTO conecteaza pasionatii de off-road la nivel global, incurajandu-i sa traiasca aventura impreuna.

De la Hangzhou la intreaga lume, CFMOTO construieste nu doar vehicule fiabile si performante, ci si legaturi durabile in comunitatea globala: “Eperimenteaza mai mult – impreuna.”