Acasă > Stiri  >  Can-Am Maverick X3 900 HO, ultimul Side-by-Side scos pe piata de BRP, la un pret mult mai accesibil

Can-Am Maverick X3 900 HO, ultimul Side-by-Side scos pe piata de BRP, la un pret mult mai accesibil

7 minute
Can-Am Maverick X3 900 HO, ultimul Side-by-Side scos pe piata de BRP, la un pret mult mai accesibil

Daca accesibilitatea pretului nu sunt primele cuvinte care iti vin in minte cand te gandesti la Can-Am Maverick X3, aflati ca BRP scoate pe piata in 2018 modelul Can-Am Maverick X3 900 HO care, desi departe de a fi ieftin, este cu siguranta mult mai accesibil decat restul gamei Maverick X3, cu preturi incepand de la 17999$.

2018 Can-Am Maverick X3 900 HO

Diferenta principala dintre Maverick X3 900 HO si restul gamei este motorul in 3 cilindri de 900cc care produce 90 cai putere. Desi este cu mult mai putin decat la “rudele” ei turbo, beneficiile aduse de pastrarea multora dintre celelalte caracteristici ale modelelor X3 face din noul model scos pe piata o optiune cu adevarat de luat in calcul:

  • culori si componente exclusive Can-Am: Maverick X3 900 HO poarta culoarea rosu si carcasa si roti negre
  • design unic: are acelasi design al familiei Maverick X3 pentru a crea o experienta similara pentru sofer si pasager
  • scaune joase: toate vehiculele Can-Am Maverick X3 au o pozitie joasa a scaunelor pentru o conectare optima dintre pasageri si vehicul
  • garda ridicata de la sol: garda optima de la sol asigura posibilitatea deplasarii pe orice fel de teren
  • pozitii optime ale comenzilor: vehiculele side-by-side Can-Am Maverick X3 au panourile de control foarte accesibile. Volanul inspirat de la masinile de curse se inclina cu 25 grade si are un bord digital integrat pentru vizibilitate optima din orice unghi. Exista si o oglinda panoramica retrovizoare. Panoul de bord digital multifunctional include vitezometru, kilometraj, distanta si durata calatoriei, indicator carburant, pozitia in cutia de viteze, mod sport, mod ECO, indicatori centuri siguranta si 4×4, diagnostice, ceas si oprire automata
  • scaune ErgoPrint: aceleasi scaune cu o forma ideala pentru confort si inspiratie din lumea raliului, pozitionate optim si a caror ergonomie este ideala pentru sustinerea si distribuirea greutatii, creand un confort excelent si atenuand socurile. Scaunele sunt realizate dintr-o singura bucata si sunt ajustabile in 4 directii. Sunt montate pe un suport rezistent la noroi si au fetele detasabile pentru curatare usoara
  • centuri siguranta: X3 900 HO vine cu sistem de prindere in 3 puncte in varianta standard si poate avea optional prindere in 4 sau 5 puncte
  • accesorizare usoara: sistemul LinQ face montarea accesoriilor, disponibile intr-o gama foarte larga, rapida si usoara: bumpere, truse, rack-uri cargo, portbagaj. Iar pentru instalarea electronicelor exista deja cablarile facute
  • suspensie spate TTX: sistemul de suspensie cu o cursa de 46,7 cm ofera precizia controlului si a tractiunii
  • suspensie fata double A-arm cu bara antiruliu care ofera o cursa de 45,7 cm
  • amortizoare FOX Podium piggyback: detine sistem de amortizoare fata / spate FOX HPG 2.5 piggyback
  • sasiu ultra-eficient si usor: sasiul ultra-usor, rigid este facut din otel Dual-Phase 980, mai usor decat otelul clasic, asigurand o rezistenta la indoire cu 53% mai buna desi are o greutate cu 20% mai mica decat cel mai apropiat competitor. Are forma tubulara cu diametru 4,7 cm, complet sudat, fara alte suruburi. Carcasa este conforma cu standardele ROHVA si creaza o bariera protectoare in jurul celor din cabina
  • protectie avansata: Can-Am Maverick X3 900 HO ofera protectie tuturor ocupatilor prin carcasa neagra de otel de inalta duritate DR 980, bumperul fata integrat, portiere partiale, scutul HMV (High Molecular Weight) si centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
  • stabilitate optima: ampatamentul de 259,1cm, cu 30,5cm mai lung decat cel mai apropiat competitor, creste capacitatea de mers off-road conferind mai mult confort si siguranta, atat la viteze mari, cat si la mers lent. Ampatamentul lung combinat cu distributia buna a greutatii (44 / 56) si garda ridicata de la sol (33 cm) ofera performanta si stabilitate ridicata chiar si pe cel mai accidentat teren
  • control superior: Can-Am Maverick X3 900 HO beneficiaza de roti de 35,6cm de aluminiu, negre si anvelope six-ply de 68,6cm Maxxis Bighorn 2.0, niste cauciucuri solide care asigura un mers lin
  • precizie: suspensia de inalta performanta are un balans fata / spate ideal (44% fata / 56% spate) si amortizoare FOX 2.5 Podium
  • putere de franare excelenta: Can-Am Maverick X3 900 HO foloseste acelasi pachet de franare de incredere ca intreaga familie X3. Pe fata au pistoane duble si discuri de 262mm, pistoane duble si discuri de 248mm spate, fiecare cu placute de frana de calitate superioara pentru un control bun. Cilindrul principal este adapostit in cabina pentru o protectie mai buna
  • control optim la drum: sistemul de servodirectie Dynamic Power Steering Tri-Mode cu cuplu ridicat este menit sa asiste soferul la manevrarea vehiculului pe traseu. De asemenea, toate modelele Maverick X3 vin cu Control Inteligent al Acceleratiei care furnizeaza o acceleratie constanta chiar daca piciorul soferului se misca de la deniverarile terenului. Chiar si volanul a fost gandit pentru a asista la controlarea directiei, cu o cursa scurta, de 1,5 ture
  • capacitate mare a rezervorului: calatorii vor putea sa se concentreze mai mult la drum si mai putin la alimentare, cu rezervorul de 40l, cel mai mare din industria aceasta
  • capacitate mare de depozitare: are in total 9,4l spatiu de stocare: torpedou, consola centrala si doua suporturi pahare; in exterior exista un portbagaj spate cu o capacitate de 91kg. Portbagajul se prinde cu ajutorul sistemului de prindere rapida LinQ care permite montarea sau demontarea rapida a cutiei de depozitare, extensiei rack-ului sau altor accesorii. Consola centrala prezinta o mufa de alimentare DC
  • pornire de ultima tehnologie: gama X3 are un sistem de pornire similar cu industria auto, tip buton, fara a folosi cheia de contact, prin intermediul unei frecvente Digitally Encoded Security System (D.E.S.S.) integrata in cheie. Exista si o cheie pentru incepatori care limiteaza viteza si acceleratia
  • mentenanta facila: capota fata permite accesul rapid la diferite fluide si sigurante. Capota si grilajul fata se pot demonta pentru spalarea radiatorului
  • motor Rotax de 90cp: motorul Rotax ACE cu trei cilindri in linie, de 90cp si 900cc ofera o performanta excelenta pentru diferite conditii de drum. El este localizat in zona din spate a sasiului diminuand astfel zgomotul, vibratiile si caldura degajata in carlinga. Bujiile de iridiu ajuta la o combustie mai buna, o viata mai lunga si mentenanta mai usoara
  • transmisie QRS-X CVT: transmisia QRS-X CVT, impreuna cu cutia de viteze compacta optimizeaza reactia acceleratiei fara a intrerupe cuplul, ceea ce rezulta intr-un numar de rotatii pe minut ideal astfel incat pilotul se poate concentra pe condus si mai putin pe schimbarea vitezei. Cureaua de transmisie are in compozitie un element special care o face mai rigida, inclusiv pe partile laterale. Puterea motorului este transmisa prin cureaua lata CVT si un sistem de trei cilindri aerisiti prin orificii de ventilatie
  • racire avansata: beneficiaza de un design optimizat pentru CVT (Continuous Variable Trasnmission) cu un flux de aer care asigura protejarea componentelor, ceea ce se traduce intr-o durata mai mare de viata si mai putina mentenanta. Fante suplimentare au fost adaugate la ventilator pentru a optimiza racirea
  • mentenanta usoara a transmisiei: sistemul de transmisie este usor de intretinut, avand acces usor la filtre, la fel de usoara este scoaterea curelei sau capacului care acopera orificiul de drenaj al cutiei de transmisie

Can-Am Maverick X3 900 HO 2018

Can-Am Maverick X3 900 HO

Can-Am Maverick X3 900 HO Side-by-Side merita o scurta recapitulare:

motor Rotax ACE 90cp (fara intercooler, fara putere turbo)
servodirectie dinamica tri-mode
suspensie fata dublu A-arm
suspensie spate TTX
amortizoare FOX 2.5 Podium fata / spate
cursa suspensie fata / spate 47,5cm
garda sol 33cm
latime 162,5cm
ampatament 259,1cm
cauciucuri Maxxis Bighorn 2.0 68,6cm
jante aluminiu negru 35,6cm
portiere
centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
scut complet HMV
carcasa neagra
aripi de plastic Rosu Can-Am